Έφηβος
αναζήτηση του αδύνατου

Η ιστορία, ο εθνικός ύμνος και ο εκσυγχρονισμός της παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας

 

Μεγάλη κουβέντα γίνεται αυτές της ημέρες για τον εθνικό μας ύμνο και την ιστορία.

Ο ΑΦΜ θέλει να αλλάξει τον εθνικό μας ύμνο και προτείνει άλλον επίκαιρο (λέει)
http://afmarx.wordpress.com/2009/03/31/new-hymnh/

άλλοι σχολιάζουν τον διάλογο Αλαβάνου – Καρατζαφέρη
http://les-malakies.blogspot.com/2009/04/blog-post_09.html

Ακούστηκαν σχόλια όπως

ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ
Και όπου βία να μπεί “άνθη”….

http://pontosandaristera.wordpress.com/2009/04/08/8-4-2009/

Συμμετέχοντας και εμείς στο πανηγύρι (όχι θα το χάναμε) προτείνουμε τις ακόλουθες αλλαγές :

 

Να αντικατασταθεί το
«…ο καλόγερος Σαμουήλ άναψε το φυτίλι»
με το 
«…ο καλόγερος Σαμουήλ άναψε έναν μπάφο»


Να αντικατασταθεί το
«…η Δέσπω Μπότση μαζί με τις νύφες της κλείστηκαν στον πύργο του Δήμουλα και πολέμησαν του Αρβανίτες»
με το
«…η Δέσπω Μπότση μαζί με τις νύφες της κλείστηκαν στο πολυκατάστημα του Λαμπρόπουλου και ψώνιζαν ακατάπαυτα μέχρι που μηδένισε το όριο στις πιστωτικές τους κάρτες».


Να αντικατασταθεί το
«…ο Κωνσταντίνος Κανάρης στις 7 Ιουνίου του 1822 πυρπόλησε την Τουρκική ναυαρχίδα»
με το 
«…ο Κωνσταντίνος Κανάρης στις 7 Ιουνίου του 1822 συμμετέχοντας στο ‘ήχος και φως’ του τοπικού δήμου, έδωσε μια καταπληκτική παράσταση που την θυμούνται ακόμη και σήμερα.»

 

Να αντικατασταθεί το
«…ο Σάκης Καράγιωργας πυροδοτούσε βόμβες κατά την διάρκεια της δικτατορίας της 21ης Απριλίου…»
με το
«…ο Σάκης Καράγιωργας πυροδοτούσε τα πυροτεχνήματα της Ανάστασης (αλλά και σε άλλες γιορτές),  καθ’ όλη την διάρκεια του πολιτικού καθεστώτος της 21ης Απριλίου, έργο που είχε αναλάβει με ανάθεση…»

 

και βεβαίως βεβαίως να επανέλθει ο Ρεπούσιος συνωστισμός αλλά για να καταλαβαίνουν τα παιδιά ως εξής :
» …στην Ν. Σμύρνη οι φίλαθλοι συνωστίζονται στους γκισέδες αναζητώντας κανένα εισιτήριο για τον αγώνα του Πανιωνίου…»

 

 

 

 Καναλιώτης

 

20 Σχόλια to “Η ιστορία, ο εθνικός ύμνος και ο εκσυγχρονισμός της παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας”

  1. Αθώος…
    Δηλώνω αθώος…
    Ήταν το πρωταπριλιάτικο ποστ μου αυτό.
    Αλλά οι άλλοι στη βουλή συζητάνε …σοβαρά!!!!
    Τι να πούμε, τι
    τι να τραγουδήσουμε…

  2. χαχαχαχαχα!

    ο AfMarx είναι πρωτοπόρος!
    (λες να τον διαβάζει ο Αλέκος; :p)

    αυτό για τη Δέσπω και τις νύφες της, εξαιρετικό ήταν -το ψηφίζω κι εγώ!
    😆 😆

  3. @natassaki …εμμμ δημιουργεί πολιτικό πρόβλημα εμμμ το παίζει πόντιος (πιλάτος).

  4. Ο Allu Fun Marx με τον »υμνο» του εδειξε το δρόμο!
    προτείνω επανέκδοση

  5. Γράφει η Πεντανόστιμη για το θέμα :

    http://pentanostimi.blogspot.com/2009/04/blog-post_6054.html

  6. Και στην Καθημερινή, άρθρο του Παντελή Μπουκάλα.

  7. Καλά φίλε μου, μη κάνεις έτσι! Δεν είναι κακό να φιλοξενήσεις και καμιά αντίθετη άποψη! Το λέω αυτό γιατί έλαβα ένα Pingback από σένα, αλλά μόλις είδες ότι δεν συμφωνούμε επί του θέματος τόκοψες.. (μην το αρνηθείς γιατί το έχω κρατήσει) Από πολύ μικρός άρχισες τη λογοκρισία φαίνεται.. Ξέρεις τέτοιες συμπεριφορές δεν έχουν καμία απολύτως σχέση ούτε με την αριστερά ούτε και με τη δημοκρατία.. Νάσαι καλά πάντως.. Χαιρετώ. Σοφιστής. (όποτε θες έλα στο blog μου να γράψεις ό,τι θέλεις!)

  8. Αγαπητέ μου Σοφιστή

    δεν έγιναν τα πράγματα όπως νομίζεις (για μια ακόμη φορά).

    Κατ΄ αρχήν το κείμενο δεν το γράφει ο Έφηβος. Έχει υπογραφή στο τέλος που μάλιστα σου είναι γνώριμη.
    Η αλήθεια είναι ότι κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσω να εκμεταλλεύομαι το blog του μικρού.

    Κατά δεύτερο το Pingback σου ήρθε απο το https://efhbos.wordpress.com/2009/04/12/ethnic_hymn2/ το οποίο είναι στον αέρα και με το δικό σου link. Ποτέ δεν σβήστηκε. Για λίγο κατέβασα το ποστ για να φτιάξω κάποιες γραμματοσειρές που είχαν ανέβει με μαύρο χρώμα.

  9. Εντάξει φίλε μου.. Αλλά όχι και ..Αλεκοφάγος.. Ο τσαμπουκαλίδικος λαϊκισμός με εκνευρίζει φίλε μου.. Το να έχει κάποιος, όπως εγώ άποψη για αυτήν την πολύπαθη την ανανεωτική αριστερά και να την πονάει κιόλας αυτό δεν λέγεται Αλεκοφαγία..

  10. Σε παρακολουθώ και σε διαβάζω ένα χρόνο τώρα.

    Πέρυσι σε ένα απο τα πρώτα δικά σου κείμενα που διάβασα και με αφορμή που κάποιοι πέταξαν μια μολότωφ κάπου, ρώταγες γιατί δεν τους καταδίκασε ο Αλαβάνος.

    Απο τότε μου ήρθε στο νου για σένα το όνομα Αλεκοφάγος που έκτοτε έχεις επιβεβαιώσει πολλές φορές.

    Δεν είναι άποψη για την ανανεωτική αριστερά να τα βάζεις με τον Αλαβάνο (και κάποιες φορές με τον Τσίπρα). Εκτός και αν απο ολόκληρο μόρφωμα αυτοί οι δύο μόνο φταίνε, οπότε τα πράγματα είναι καλά.

  11. Κοίταξε κράτα τις απόψεις σου και εγώ τις δικές μου για την αριστερά και τα πρόσωπα της.. Όμως μέσα στα πλαίσια της στοιχειώδους ευγενείας που απαιτείται για ένα απλό διάλογο. Το να με αποκαλείς «ο γνωστός Αλεκοφάγος» είναι απαξιωτικό για μένα, μειώνει τις απόψεις μου και υποβαθμίζει το λόγο μου σε έναν ευτελή χαρακτηρισμό. Είναι και τουλάχιστον αγενές για κάποιον που υποτίθεται ότι φιλοξενείται στο blog μου και επιθυμεί διάλογο μαζί μου.. Εγώ ποτέ δεν έχω μιλήσει έτσι για σένα προσωπικά φίλε μου επειδή διαφωνώ μαζί σου ό,τι και αν έχεις γράψει.. (σταματώ εδώ).

  12. Αγαπητέ Καναλιώτη… Θα συμφωνήσω με κάτι που έγραψες πιο πάνω.
    Καιρός να αποκτήσεις το δικό σου κανάλι…
    Ξεκίνα blog…
    🙂

  13. […] Η ιστορία, ο εθνικός ύμνος και ο εκσυγχρ […]

  14. Βρε Διονυσάκη μου…
    Με πόσες τά ‘χες;;;

    Μία την έλεγαν, Χρειβία / και Βία
    Μιά, τήνε λέγαν, Παλαβιά / και Βιά
    Ομοίαζε η Βιά στη Βία,
    Ομοίαζε η Βία στη Βιά.
    Ο Μπαμπινιώτης είδε την μία / στην Παροικία
    Και την εξέλαβε ως μιά / που είχε δει στην Παροικιά.

  15. Μόλις πληροφορήθην ότι, η “βία”, είναι το θηλυκό του “βίος”.
    Κατ’ άλλους είναι, αμφότερα, υποκοριστικά της συμβίας και του συμβίου αντιστοίχως.
    Σημείωση: Συμβία: Η μεθ’ ης συμβιείς δια της βίας.

  16. @Αλεξίνοος Είσαι ποιητής!!!

    Συμβία: Η μεθ’ ης συμβιείς δια της βίας 😆

    Δες και το επόμενο αξίζει τον κόπο : https://efhbos.wordpress.com/2009/04/12/ethnic_hymn2/

  17. “Μα ‘γω δεν είμαι ποιητής τραγούδια να ταιριάζω
    Και μου τα φέρνει ο ναργιλές και τα κατασκευάζω…”
    Μεθερμηνεύων τον Βαμβακάρη, λέγω:
    “Αφού μας …μαστουρώνουν, κι’ εμείς,… ας τους φουμάρουμε.”
    Λοιπόν:
    Λήμμα: Βλάξ δεν είναι ο αφυής αλλ’ ο απηλλαγμένος νοητικών υποχρεώσεων.
    Ανέκδοτο:
    Δύο βλάκες συζητούν:
    Καργαβλάξ: “Ιδού τι αναγράφει η εφημερίς: Μιά γριά βιάστηκε… Και έπαθε, η δύστυχη, καρδιακή προσβολή…”
    Μπαμλάξ: “Γιατί να βιάζεται – γριά γυναίκα; -Ήθελε να προλάβει τα μαγαζιά;…”

  18. Ο Σολωμός, ο ποιητής, αναγνωρίζει την Ελευθερία από την τρομερή κόψη του σπαθιού της. -Κι’ εγώ… (που, ποιητής, δεν είμαι).
    Οι χαρτορίχτρες κι’ άλλοι ρίχτες, λαθροχειρούν και ‘ερμηνεύουν’:
    “Ντάμα σπαθί,… μπαστούνι,… καρώ,… κούπα…”
    Εν τέλει, πείθουν τους (ένεκεν δειλίας) ‘λιγούρηδες’, πως, η Ελευθερία, τούς γράφει ραβασάκια με καρδούλες…


Σχολιάστε