Έφηβος
αναζήτηση του αδύνατου

Στην Νάξο το 1996

Ο πατέρας μου, τώρα τελευταία, έχει γεμίσει το γραφείο με παλιές φωτογραφίες και αρνητικά.

Ανάμεσα σε πολλές ήταν και αυτή η φωτογραφία και μου έκανε εντύπωση γιατί δεν θυμόμουν πότε και πού είμαστε.

Jerry_3yo

Απ’ ότι μου είπαν : Είμαι εγώ, 3 ετών, τον Αύγουστο του 1996 στη Νάξο όπου κάνουμε ελεύθερο κάμπινγκ.

3 Σχόλια to “Στην Νάξο το 1996”

  1. Εφηβε, δεν είναι λίγο νωρίς για νοσταλγικές αναμνήσεις;
    Δέν τίς αφήνεις για μετα τά 40; 🙂

  2. Ίσως να έχεις δίκιο.
    Αλλά ακόμη και χτες γύρισα απο 3ημερο στην Αίγινα με συμμαθητές μου και μόλις μια μέρα μετά το σκέφτομαι νοσταλγικά. 🙂

  3. Αυτό που μου έκανε εντύπωση στη φωτό είναι ότι η σκηνή είχε απ’ έξω ιστό με κόκκινη σημαία.

    Όπως στα αυθαίρετα που πάνε οι μπουλντόζες να γκρεμίσουν, δεν έχουν οι ιδιοκτήτες τους μια ελληνική σημαία επάνω;
    Ή ήθελε να πει οτι αυτό είναι κάστρο απόρθητο με την δική του σημαία και ιδεολογία;

    Τελικά, είναι μεγάλο μυστήριο το ανθρώπινο μυαλό.


Σχολιάστε

