Έφηβος
αναζήτηση του αδύνατου

Τα «BRAND LOGOS» μετά την κρίση

 

  

Είναι πλέον σε όλους γνωστό ότι η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει βαθιά την παγκόσμια κοινωνία. Παντού έλλειψη ρευστότητας, απολύσεις, χρηματιστήρια σε κραχ. Τώρα όλοι κάνουν οικονομία. Ειδικά οι μεγάλες InCo έχουν πολύ μεγάλο πρόβλημα και αποφάσισαν σε αυτόν τον αγώνα να καλέσουν σε συμπαράσταση τους πελάτες τους. Για να καταδείξουν, δε, την πολύ τους άσχημη κατάσταση παρήγγειλαν τα νέα τους logos. Στους δημιουργούς είπαν ότι θέλουν μέσα απο τα νέα logos να περνάνε ξεκάθαρα αφ’ ενός το πνεύμα λιτότητας που προσδιορίζει την εποχή μας αφ’ ετέρου τα μηνύματα ‘Δώστε και σώστε’ και ‘Ψωνίστε γιατί χανόμαστε’ και ταυτόχρονα να αναδεικνύεται η παλιά αίγλη της εταιρείας έτσι κάτι σαν ανάμνηση απο το παρελθόν.

 

Σε αποκλειστικότητα σας έχω εδώ τις προτάσεις που έχουν στα χέρια τους και μελετούν οι διευθύνοντες των μεγάλων εταιρειών που ίσως αύριο να είναι τα νέα brand logos των αγαπημένων μας εταιρειών.

 

 8_ferrari

 

 

2_adidas

 

1_3m

 

3_apple

 

4_citigroup

 

5_crishler

6_dell

 

7_downjones

 

 

 

9_ford

 

10_goodyear

 

 

11_lg

 

12_mcdonalds

 

13_nike

14_nokia

 

15_pleasebuy

 

 

16_renault

 

 

17_sisco

 

18_sony

 

19_xerox

 

 

20_yahoo

Advertisements

5 Σχόλια to “Τα «BRAND LOGOS» μετά την κρίση”

  1. Πιο ευρηματικό (και sarcastic) μου φαίνεται το Xerox!

  2. H 3M που έγινε λόγω … λιτότητας 2Μ???

    Το …μουλάρι της Ferrari??? 🙂

    Αμ το μήλο της Apple που τα πεινασμένα golden boys άρχισαν να το τρώνε???

    Στην McDonald που πλεον εργάζονται για το …ψωμί τους???

    H Fiasco systems??? 😆

    όλα είναι ένα και ένα…

    Τώρα τα είδα και ξεράθηκα….

  3. ωραιο και το fiasco systems

  4. Μπραβο. Εξαιρετική έμπνευση!!

  5. […] Τα “BRAND LOGOS” μετά την κρίση […]


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: