Τα «BRAND LOGOS» μετά την κρίση
Είναι πλέον σε όλους γνωστό ότι η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει βαθιά την παγκόσμια κοινωνία. Παντού έλλειψη ρευστότητας, απολύσεις, χρηματιστήρια σε κραχ. Τώρα όλοι κάνουν οικονομία. Ειδικά οι μεγάλες InCo έχουν πολύ μεγάλο πρόβλημα και αποφάσισαν σε αυτόν τον αγώνα να καλέσουν σε συμπαράσταση τους πελάτες τους. Για να καταδείξουν, δε, την πολύ τους άσχημη κατάσταση παρήγγειλαν τα νέα τους logos. Στους δημιουργούς είπαν ότι θέλουν μέσα απο τα νέα logos να περνάνε ξεκάθαρα αφ’ ενός το πνεύμα λιτότητας που προσδιορίζει την εποχή μας αφ’ ετέρου τα μηνύματα ‘Δώστε και σώστε’ και ‘Ψωνίστε γιατί χανόμαστε’ και ταυτόχρονα να αναδεικνύεται η παλιά αίγλη της εταιρείας έτσι κάτι σαν ανάμνηση απο το παρελθόν.
Σε αποκλειστικότητα σας έχω εδώ τις προτάσεις που έχουν στα χέρια τους και μελετούν οι διευθύνοντες των μεγάλων εταιρειών που ίσως αύριο να είναι τα νέα brand logos των αγαπημένων μας εταιρειών.
Πιο ευρηματικό (και sarcastic) μου φαίνεται το Xerox!
SK - 19/03/2009 στο 3:09 πμ
H 3M που έγινε λόγω … λιτότητας 2Μ???
Το …μουλάρι της Ferrari??? 🙂
Αμ το μήλο της Apple που τα πεινασμένα golden boys άρχισαν να το τρώνε???
Στην McDonald που πλεον εργάζονται για το …ψωμί τους???
H Fiasco systems??? 😆
όλα είναι ένα και ένα…
Τώρα τα είδα και ξεράθηκα….
Καναλιώτης - 19/03/2009 στο 5:07 πμ
ωραιο και το fiasco systems
Νοσφεράτος - 21/03/2009 στο 8:42 μμ
Μπραβο. Εξαιρετική έμπνευση!!
greggr - 27/03/2009 στο 9:04 μμ
[…] Τα “BRAND LOGOS” μετά την κρίση […]
Ένας χρόνος “Έφηβος” « Έφηβος - 7/07/2009 στο 1:40 πμ