Έφηβος
αναζήτηση του αδύνατου

Γιατί blog; (Η πρώτη WordPress δημοσκόπηση).

Το WordPress έβαλε δυνατότητα για δημοσκόπηση και εγώ εδώ την δοκιμάζω.

 

Ψηφίζουμε μόνο μια φορά.

Μπορούμε να δούμε ποσοστά.

Το ερωτηματολόγιο βγήκε μετά από μεγάλη συζήτηση και δημοκρατικές διαδικασίες (την επόμενη φορά δεν θα ρωτήσω κανένα).

 

 

6 Σχόλια to “Γιατί blog; (Η πρώτη WordPress δημοσκόπηση).”

  1. Όχι!!! Δεν πήγα σχολείο σήμερα.
    Στο σπίτι με Depon. 😦

  2. Γειά σου αδελφέ!!! Περαστικά!
    Θα ήθελα σε παρακαλώ, αν μπορείς, να με βοηθήσεις σε κάτι…
    Μόλις, πρίν απο λίγες ημέρες δημιούργησα το δικό μου blog στο wordpress αλλά έχω ένα πρόβλημα.»Δέν μπορώ να το βρώ απο μηχανή αναζήτησης όπως το Google για παράδειγμα» με αποτέλεσμα να μην μπορούν να με βρίσκουν και οι άλλοι…
    Έτσι δεν μπορώ να έχω αναγνώστες.Σε παρακαλώ απάντησε μου όποτε μπορέσεις…
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. HASTA SIEMPRE…

  4. Άκου λοιπόν:
    1.Άν αφήνεις «tags» κάτω από τα άρθρα σου το google και οι άλλες μηχανές αναζήτησης θα σου δώσουν ένα bonus…. και με τις κατάλληλες λέξεις αναζήτησης το blog σου θα εμφανίζεται πρώτο στις έρευνες του google.
    2.Άν ανεβάσεις ένα ενδιαφέρον άρθρο το wordpress θα στο πριμοδοτήσει και θα ανεβεί στην λίστα τής (botd στο site: el.wordpress.com)
    Αυτά γνωρίζω ελπίζω να σε βοηθήσουν και σε λίγο καιρό να πρωταγωνιστείς στην «μπλογκόσφαιρα». Καλή επιτυχία

    Υ.Γ: Nα αφήνεις σχόλια σε άλλα blogs και να κάνεις φίλους

  5. Να είσαι καλά αδελφέ…
    Σε ευχαριστώ πραγματικά που ασχολήθηκες μαζί μου!
    Πολύ καλό το blog σου, συνέχισε έτσι.
    Το δικό μου είναι αφτό: http://pauropsaro.wordpress.com

  6. […] Γιατί blog; (Η πρώτη WordPress δημοσκόπη […]


Σχολιάστε

